کارت شبکه HP Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter

تماس بگیرید

*کالای استوک*

اشتراک گذازی

*کالای استوک*

کارت شبکه HPE Ethernet 1Gb 4-port 331FLR که قابل استفاده درسرورهای رکمونت HP است دارای یک چیپ اترنت نسل جدید است که قابلیت ارتقا تا سرعت 10GbE را در انتقال اطلاعات شبکه دارد. طراحی این کارت از نوع FlexibleLOM یا FLR است، که قابل نصب بر روی سرورهای رکمونت نسل 8 به بعد می باشد و همچنین می تواند قابلیت استفاده همزمان از چهار پورت با حداکثر سرعت و توان مصرفی کم را برای کاربران فراهم کند.

آداپتور HPE 331 FLR برای مجازی سازی، کارهای امنیتی، ترکیب سرورها و بقیه مواردی که نیاز به استفاده از پهنای باند بالا از پورتها دارد انتخابی ایده آل است. مجموع سرعت 4Gb برای تمام پورت ها برای کاربرانی که به پهنای باند بالا نیاز دارند مناسب است.

HPE 331FLR از ویژگی های پیشرفته ای همچون نرخ انتقال بالا، تحلیل و تقسیمات پروتکل  TCP و VLAN tagging, MSI-X, jumbo frames, IEEE 1588، سنسورهای سه بعدی قابل مشاهده به صورت گرافیکی و ویژگیهای مجازی سازی مانند VMware NetQueue وMicrosoft VMQ.Support پشتیبانی می کند. این کارت شبکه از سنسورهای سه بعدی HPE  پشتیبانی می کند که باعث افزایش کارایی و کاهش توان مصرفی و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود.

*کالای استوک*

سایر

برند HP
نوع HPE Ethernet 1Gb 4-port 331FLR Adapter
نسل 1GB 4-Port
پارت نامبر 629135B22
درگاه ارتباطی FLR
HBA / Ethernet Ethernet
سرعت استاندارد انتقال اطلاعات 1Gb
نظر خودتان را بنویسد