گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412

تماس بگیرید
اشتراک گذازی

گوشی موبایل «iPhone 12 Pro MAX» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه وارد بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 12 Pro MAX به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­ 6.7 اینچی‌اش، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است. قاب پشتی آیفون جدید از شیشه ساخته‌ شده است تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد. البته قابی فلزی این بدنه شیشه‌ای را در خود جای داده است. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون 12 Pro MAX تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب‌ترین و واضح‌ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین‌هایی است که این بار به شکل چهار‌گانه در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. سه دوربین با سنسورهای 12مگاپیکسلی به‌همراه دوربین چهارم از نوع عمیق TOF 3D LiDAR scanner عکس‌هایی با کیفیتِ بسیار بالا و کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه‌ 5، نسخه­‌ی 14 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری این گوشی از تراشه­‌ی جدید A14 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی 80 برابر نسخه 11 خود است.

سایر

ابعاد بیرونی ۱۶۰.۸x۷۸.۱x۷.۴
اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ

بلوتوث A۲DP LE
پردازنده Hexa-core CPU
تراشه Apple A۱۴ Bionic (۵ nm) Chipset
تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
حس‌گرها قطب‌نما (Compass)
شتاب‌سنج (Accelerometer)
مجاورت (Proximity)
فشارسنج (Barometer)
ژیروسکوپ (Gyro)
تشخیص چهره بیومتریک (Face ID)
دوربین سلفی دارای دو دوربین سلفی | دوربین ۱۲ مگاپیکسلی + دوربین SL دوربین اول از نوع عریض (Wide) با سنسور با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focus Length ۲۳ mm) و سایز سنسور ۱/۳.۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۶ Inch) دوربین دوم از نوع سنسور Structured Light سه‌بعدی (SL ۳D) SL ۳D depth/biometrics sensor قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۲۴/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۲۴/۳۰/۶۰fps) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰fps) همراه با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
رزولوشن ۲۷۷۸x۱۲۸۴ پیکسل
رزولوشن عکس ۱۲ مگاپیکسل
نوع سیستم عامل IOS
ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
فلش Quad LED
Dual Tone LED
نوع صفحه نمایش Super Retina XDR OLED
ظرفیت و نوع حافظه RAM شش گیگابایت

نوع پردازنده ۶۴ بیتی
قابلیت‌های دوربین دارای چهار دوربین در پشت گوشی | سه دوربین ۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل (Triple Camera) + یک دروبین TOF ۳D LiDAR scanner (depth) دوربین اول از نوع عریض (Wide) با دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۶، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focus Length ۲۶ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۷ میکرومتر (۱.۷µm Pixel Size)، مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Sensor-Shift Optical Image Stabilization)، همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک (dual pixel PDAF) دوربین دوم از نوع تله‌فوتو (Telephoto) با دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۶۵ میلی‌متر (Focus Length ۶۵ mm)، سایز سنسور ۱/۳.۴ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۴ Inch) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)، زوم اپتیکال ۲.۵ برابر (۲.۵x optical zoom) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک (PDAF) دوربین سوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴، فاصله کانونی لنز ۱۳ میلی‌متر (Focus Length ۱۳ mm) و سایز سنسور ۱/۳.۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۶ Inch) دوربین چهارم از نوع عمیق TOF ۳D LiDAR scanner (depth) Quad-LED dual-tone flash HDR (photo/panorama) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
نظر خودتان را بنویسد