ژل سونوگرافی پلی ژل

تماس بگیرید
حداقل تعداد سفارش این کالا 4 می باشد.

ژل سونوگرافی یکی از مهم‌ترین بخش‌های استفاده از دستگاه سونوگرافی می‌باشد. امواج دستگاه سونوگرافی به هنگام عبور از هوا کند شده و نمی‌توانند تصاویر دقیق و واضحی را روی دستگاه نشان دهند. این محصول در واقع ماده‌ای رسانا بوده که برقرار‌کننده رابطه‌ای بین دستگاه و بدن انسان می‌باشد. این ژل با پر کردن منافذ هوای موجود در پوست امکان ارسال و دریافت امواج صوتی دستگاه سونوگرافی را فراهم کرده و سبب ایجاد تصاویر شفاف و با کیفیتی می‌شود.

وضعیت کالا: موجود در انبار
اشتراک گذازی

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که از این روش تشخیص استفاده کرده‌اید؛ حتما هنگام تماس ژل با پوستتان احساس سردی خاصی به شما دست داده است. اما علت این احساس سردی هنگام استفاده از دستگاه سونوگرافی چیست؟ ماده اصلی تشکیل دهنده ژل سونوگرافی این محصول آب و پروپیلن گلیکول می‌باشد. البته در برخی از موارد نیز از رنگدانه‌هایی در داخل آن‌ها استفاده می‌کنند. علت اصلی سرمای این‌ گونه ژل‌ها وجود آب بوده که حدود ۹۰ درصد ماده تشکیل‌دهنده آن‌ها را تشکیل می‌دهد. آب موجود در این ژل به هنگام برخورد با پوست دمای بدن را گرفته و حس خنکی و سردی را منتقل می‌کند. به همین جهت در برخی از مطب‌های پزشکی قبل از استفاده از این گونه ژل‌ها ابتدا آن‌ها را درون محفظه‌ای گذاشته تا گرم شوند. به علت وجود مقادیر زیاد آب در این محصول قیمت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

همچنین اگر به این ژل دست زده باشید، مشاهده خواهید کرد که این ماده کمی چسبنده نیز می‌باشد. چسبناک بودن ژل باعث می‌شود هنگامی که آن را بر روی پوست می‌مالید، به پایین نریخته و روی پوست ثابت بماند و در پایان نیز به راحتی می‌توان آن را پاک کرد.

این محصول همچنین به همراه داپلر جنینی، برای گوش‌دادن پزشکان و والدین به ضربان جنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل هم برای سونوگرافر و هم بیمار بی‌خطر و غیر‌سمی است.

سایر

وزن 5کیلوگرم
مزایای استفاده انتقال بالای صدا ورسانای بالای حرارت
انتقال بالای صدا ورسانای بالای حرارت
بدون الکل وگلیکول فُرمالدئید
محلول درآب وپاک شوندگی راحت
ضدحساسیت
روان
تست شده توسط متخصصین پوست
چسبناک بوده و چکه نمیکند
ویژگیهای مرطوب کنندگی عالی
فاقداثرات مضر برروی پوست،ولباس کاربر
محفظه قابل بازیافت
نظر خودتان را بنویسد